כאשר מדובר על צילום מוצרים לאמזון, התמונות שלך הן הכל במכירת המוצרים שלך. בלי צילומים איכותיים, איך הלקוחות שלך יידעו כמה המוצר שלך נהדר?
מכיוון שקונים מעדיפים תמונות על פני טקסט, לעתים קרובות איכות התמונות שלך היא הגורם המכריע אם הם מבצעים רכישה או לא. וכאשר מדובר על צילום לאמזון, ככל שצילומי המוצרים של אמזון טובים יותר, כך ההמרות והמכירות טובות יותר.

צילום חול קינטי על רקע לבן
תמונה של משדר חשמלי לערכת משחקים
צילום אסימונים לקוסם
Together We Build Dreams

סוגי תמונות למכירה יותר מוצלחת באמזון

תמונת המוצר בפעולה/תמונת אווירה

תמונות אלה מציגות את המוצר שלך בשימוש ע”י “הלקוח האידיאלי”. אנשים נמשכים לאנשים אחרים, וההשפעה של תמונות מסוג זה הוכיחו את עצמן כמגבירות מכירה

 תמונות ווריאציות מוצר

אם למשל אתם מוכרים עטים בצבעים שונים (אדום,כחול ושחור) אתם תצטרכו להוסיף תמונות של המוצר בצבעיו השונים כדי שהלקוח הסופי ידע בדיוק מה הוא מקבל

תמונה ראשית 

זוהי התמונה שהלקוח נתקל בה לראשונה. היא מופיעה בתוצאות החיפוש כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש את המוצר שלכם. אמזון מאוד מקפידים בדרישות התמונות הראשיות, מאחר ותמונות אלה מייצגות את המוצר לראשונה ועוזרות ללקוחות אמזון לקבל מידע אמין ומדויק

צילום מוצרים לאמזון - דרישות טכניות

  • צילום על רקע 100% לבן
  • חובה להציג את המוצר במלואו
  • המוצר חייב להיות בפוקוס

  • 1000px x 1000px תמונה מרובעת
  • שימוש ב-85% מגודל הפריים
  • סוגי הקבצים שניתן להעלות JPEG, TIFF, או GIF

יש לכם שאלות?

תרגישו חופשי לפנות אלינו